رویدادها آرشیو خبر ها
جرایم داستان برای یووه و ناپولی و سران این دو باشگاه

جرایم داستان برای یووه و ناپولی و سران این دو باشگاه

اولین جلسه داداگاه رسیدگی پرونده افزایش سرمایه در فوتبال ایتالیا برای یوونتوس و ناپولی ناخوشایند تمام شد. در حالی که پیش از این اسناد ارائه شده سران یووه نشان از نبود مشکل و شفاف سازی داده بود اما نظر و رای دادگاه فدرال به ریاست کارلو سیکا آنان را متهم به تخلفات اداری کرد که جرایمی را برای دو باشگاه یوونتوس و ناپولی و مدیران شان به همراه داشته باشد.

 

طبق رای این داستان، دوازده ماه توقیف برای اندره آ انیلی، مدیر یووه، شانزده ماه و ده روز برای فابیو پاراتیچی برای امضا و حضور در سی و دو قرارداد با ارزیابی های متورم، هشت ماه برای پاول ندود و آریوابته، شش ماه و بیست روز برای کروبینی و هشتصد هزار یورو جریمه برای باشگاه یووه درخواست کرد.

 

در این میان دی لائورنتیس، مدیر ناپولی نیز با یازده ماه و پنج روز محرومیت مواجه شده که همسر، دختر و پسرش نیز با جرایم دیگری روبرو شدند و باشگاه ناپولی نیز به پرداخت 329 هزار یورو محکوم شد.

 

محاکمه در روزهای پنجشنبه و جمعه و احکام احتمالی نیز بعد از برگزاری مراسم عید پاک انجام خواهد شد. اولین جلسه تجدید نظر نیز در اواسط ماه می تعیین شده است که انتظار میرود مسولین دو باشگاه آخرین مدارک خود را برای بی گناهی و تغییر جرایم دادستان ارائه دهند.

 

گفتنی ست علاوه بر یووه و ناپولی، سمپدوریا، جنوآ، امپولی، پارما، نووارا و پسکارا نیز با جرایمی روبرو شده اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: